01 mars 2009

LÖRDAGEN

9.30 gick jag och Liam upp. Han fick sej sin gröt till frukost som vanligt. Idag var det den sista banangröten han fick. Jag sa till han att njuta av den eftersom den var slut sen. Sen läste jag lite mera för honom och vid 11.30 klädde jag på honom eftersom Fredrik skulle komma vid tolv. Jag skickade sms och frågade om jag skulle ge Liam mat innan eller om han ville ge honom mat så fort han kom till Siv eftersom han egentligen skulle ha mat 12.30. Men han tyckte jag skulle ge Liam mat då så kom han 13.00 ist. Han kom och hämtade både Liam och barnvagnen då han skulle ut och GÅ =) Hehe. Jag och mamma åkte in till stan och handlade lite. Sen åkte vi hem för att sova. Mamma hade precis krypit ner under täcket så kom Janne så mamma fick ju gå upp igen. Han satt här i flera timmar trots att jag och mamma gäspade ikapp och sa att vi ville sova innan Liam kom hem osv. Han fattade inte piken. När han väl gått gick vi direkt och la oss. 5-10 minuter senare fick jag sms av Fredrik hos dig om 10 min stod det. Så var ju bara gå upp igen och säga till mamma att han skulle komma snart. Han lämnade Liam och presenter från någon som var Hans mammas killes syster eller nått sånt. Han gav mej de fast det stod Fredrik på det. Jag hade tydligen mer användning för det. Han kom även med banangröt. Som om han hört mig säga till Liam att den var slut. Han sa att han skulle åka hem och sova å så fort han gått så sa mamma att hon ville åka med honom och sova. Mamma gick och la sig medan jag fick vara uppe med min söta unge =) Klockan 20.00 satte vi oss framför tv:n och kollade på melodifestivalen. Var 2 bra låtar med denna gången. Var väldigt dåligt med bra låtar i år tycker jag. Efteråt kom Linda, Milli och Tony hit. Vi satt och pratade lite skit och så sen gick Linda hem. Jag och Milli gjorde marängsvisch till oss, Mamma och Tony och sen åkte dom hem och jag kunde äntligen natta min son och krypa ner i sängen och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar