02 mars 2009

USCH

Gick upp 8.30 å gav Liam mat. Sen trodde jag att jag skulle få sova igen men ack vad jag bedrog mig. Känner mig som en zombie idag kan jag ju säga. Kan ju bero på att Jag och Robin smsade till 3 men ändå :) idag har inte mycket hänt. Skickat bilder till mamma, Städat, vart i stan och ätit på Kockis och handlat. Liam åt mat för en timme sen. Vet ni vad han gjorde? Han SPYDDE. Alltså nu snackar vi inte dom vanliga spyorna som barn kan göra ihop med rapen. Utan han spydde på riktigt. 4 megaforsar kom det ur hans mun med massa slem och skit. Och gissa vem som fick allt över sig då? Ja precis jag. var så mycket att mamma kom och torkade både mig och fotöljen och jag fick gå å byta kläder. Får väl snart hoppa in i duschen för jag luktar banan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar