29 mars 2009

UTEKVÄLL :)

Vid 20.30 så släkte vi ner alla lampor, datorer och tvn å tände massa levande ljus. Liam låg å sov och jag mamma å brorsan satt och prata i mörkret när det knackade på dörren och Janne kom in och undrade vad vi höll på med haha. vid typ 20.45 kom Linda in och hon var väldigt chockad över hur mörkt det var här. Vi berättade om varför det var mörkt och hon utbrast är det därför det är så mörkt överallt. haha gullig då :) Vi tog med brorsan till stan. Åkte å hämtade Jonas som blivit sjuk hos hans mamma och körde till ok och sen släppte vi av han hemma. Åkte till godishuset och bytte chaufför. Alltså Henrik :) Sofia var med honom oxå. Vi körde hem Chrille och sen började vi dricka :D Under kvällen hade vi med Magnus en stund i bil. Å henrik å även brorsan. I olika omgångar då såklart. Vi var på fest hos Christian där han, Jimmy, Anna och en till var. Men vi åkte en stund senare. Var även hos Jonny på fest. Eller iaf jag och Henrik. vi hämtade brorsan och vi lämnade av honom där efteråt. Träffade även en annan Christian på godishuset :) Och såklart Samo och Jessica och gänget. Vid halv fem började Henrik köra tillbaka brorsan, Sofia och Linda. Sen bytte vi tillbaka till hans bil så körde han mig hem så var hemma vid fem. Och Henrik fick bensinstopp efter han släppt av mig hahaha :D Mamma var vaken när jag kom hem. Även min son var vaken och arg. Mamma undra vad som hänt eftersom jag var konstig tydligen. Men jag sa som det var att inget hänt och att jag hade haft kul. Sen gick jag och la mig. Men somnade inte förrän vid sex då Liam var gnällig.

Idag gick jag upp vid tio och var ju givetvis inte bakfull för det blir ju inte jag :D Vid halv ett kom Fredrik och hämtade Liam och vid typ två gick jag och la mig. Sov till sex :) Fan vaqd gött det var. Sen gick jag upp. Syrran ringde och sa dom skulle komma. Jag började diska och då kom dom och tyckte jag var tråkig. Nu ska jag snart gå å lägga mig för i morgon ska jag upp tidigt. Ska till kirurgen :D Men först ska jag slänga in lite fyllebilder :D

1 kommentar: