09 mars 2009

SNART MÅNDAG

Liam skulle ha mat klockan 08.00 idag. Och jag som fortfarande inte får sova mycket. Gav han mat och la han på golvet för att somna om var inte att tänka på då Fredrik skulle hämta Liam någon gång. Gick ut med Goldie och sen fick jag sms av Fredrik. Jag var ju bara tvungen att skratta. Så sött =) Han kom och hämtade Liam klockan 12. När han åkt rök Goldie och Laika ihop allvarligt. Så jag och mamma fick sära på dom för det fixade inte mamma själv. Sen vid 13.00 åkte vi in till stan med Goldie och hämtade Camilla och brorsan så åkte vi till Shalom och åt pizza. Chrille och Camilla verkade chockade när mamma sa att dom åt vykort :) Mamma har nämligen sålt 200 st till en samlargubbe. Sen lämnade vi av dom och åkte hem. Jag och mamma gick ut med Goldie och Laika. Släppte dom lösa så fick dom leka lite. Och det gjorde dom oxå. Så var nog bra att dom rök ihop. Sen sket jag i min tvättid och gick och la mig ist. Blev tyvärr väckt av två hundar som skäller för ALLA ljuden i trappuppgången så till slut tröttnade jag och gick upp. Gick ut med Goldie igen. Sen satt jag vid datan typ tills Fredrik kom hit och lämnade Liam vid 20.00. Han skulle hem och sova. Gissa om jag blev avis då :( Syrran och Tony kom hit oxå å syrran försökte få mig hem till henne i morgon för att scrappa ett album till Liam. Men jag tycker ju inte sånt e kul. Tänkte han kunde göra de själv när han blir 3 :) nej då. Nu har Liam precis somnat så nu ska jag hoppa i säng innan han fattar att han sover :) Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar