16 mars 2009

MIN KUSIN

Söndag:
Gick upp runt elva. Lillen fick banangröt, ny blöja och lite kläder. sen gosade vi lite, lekte lite å gosade ännu mer. Sen klockan 12 kom Fredrik hit och hämtade älsklingen. Jag satte mig på facebook där jag å Malene började skriva. Hon är min kusin i Bergen som jag aldrig träffat. Hon fick veta för några år sen först att mamma fanns så hon tyckte det var kul att snacka lite med mej. Hon hade två bröder oxå. Petter å Eivind på 17 å 19 år. Kul å veta att vi har kusiner på mammas sida oxå. Tråkigt att vi inte har någon kontakt :( men det kanske ändrar sig nu. Sen kom Brorsan och Camilla hit. Mamma började med mat. Köttgryta. Men så var köttet dåligt så mamma slängde det. Klockan 18 kom Fredrik tillbaka med Liam. Så jag gosade lite med honom. Sen fick mamma ta honom å jag och Camilla gick till Pizzan för att köpa ägg. Kom tillbaka å mamma började med pannkakor. Henrik och Sofia kom hit. Camilla åkte hem. Sofia fick ta hand om Liam medan Jag, brorsan och mamma åt mat. Sen satt Henrik å var dum mot mej. Brorsan å Henrik bråkade om godis osv. Dom åkte vid 00.00 typ. Jag började kolla på CSI så jag kom inte i säng förrän 01.30.

Måndag:
Nu har jag gett Liam päron och Äpple gröt, ny blöja och lagt honom igen. Han var så trött att han inte ens ville äta upp. Så varför då vakna för å äta om han ändå tänker sova? Hmm gosig typ den där lilla :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar