20 mars 2009

DUKTIG

Idag var jag jätte duktig. Liam väckte mig kvart i tio. och klockan tio satt jag redan å mata han med Äpple och päron gröt. Tummen upp för mig. :) Sen fick han ad-droppar, medicin och en ny blöja. Sen satt vi och gosade tills han ville ligga på golvet å leka. Så vid halv tolv klädde jag på honom och vi å mamma åkte in till stan. Åt på Mulans då mamma är galen i friterad banan som dom har på fredagar. Känns inte som fredag idag för övrigt. Sen var vi på apoteket å köpte mer flytande alvedon och hämta ut mammas sömnmedicin. Sen åkte vi till konsum och handlade. När vi kom hem somnade Liam. Han var väldigt trött. vid två vaknade han så han fick välling och så satt vi på golvet å lekte. Så kul nu när han kan sitta själv. Förutom när han vänder sig fort åt något håll då ramlar han =) Han gör aldrig annat än skrattar nästan. Han är verkligen skitsöt. Jätte nöjd med att ha honom. Sen resten av dagen har jag städat, städat, städat. Ska torka av soffbordet och badrummet å sen dammsuga så e jag färdig. Men vågar inte dammsuga när dom ligger här å sover. Sen ska jag duscha och jag hoppades att Fredrik skulle komma idag men det gör han nog inte för han svara inte på mitt sms :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar