22 mars 2009

LIAM PÅ 20ÅRS KALAS

Gick upp 10.30. Gav Liam gröt, medicin, ad-droppar och ny blöja. Sen fick han sitta i gåstolen. Fredrik skicka kommer typ 12. Så 11.30 klädde jag på Liam. Han skulle på 20års kalas så han fick en skjorta på sig. Fredrik skrev är i sulvik nu du behöver inte sätta han i stolen. Så då har ha nköpt en bilbarnsstol som passar till hans bil för min gör ju inte det. Och V70 ska va familjebil? haha jo visst.

Så vad har jag gjort idag när jag är barnledig då? Hmm ja visst. Precis ingenting. Har diskat och suttit här. Sen sov jag två timmar med. :) Har otroligt ont oxå så får ringa i morgon med tror jag.

Vid 20.30 kom Fredrik tillbaka med en otroligt glad kille. Han låg på magen jättelänge utan några sura miner :D Men sen blev han hungrig. Jag gjorde sockerkaka och sen la jag honom. Vet inte om han somnat än? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar