03 mars 2009

6 MÅNADER

Idag är min älskling 6 månader. tiden går så fort att jag inte hänger med. känns som om det var igår jag fick barn.

Vaknade 09.45. Gav Liam mat, bytte blöja och satte han i gåstolen. Sen satte jag mig vid datan. Linda kom hit och snackade lite. Sen kom Helny hit och lämnade mormors papper. Sen gick Linda hem. Jag la Liam och sen vid 12.45 vaknade han och fick välling. Klädde på han tjusiga kläder eftersom han blev stor idag. Åkte till Mc Donalds där vi mötte upp Linda och Christian för att käka lite mat. Christian frågade vem vill ha mig. Jag behövde inte svara eftersom han valde mig ändå ;) haha. Madde, Tomas, Alexandra och linnea kom in och skulle bli feta dom med. Så var inte bara jag haha gött de ;) Var på konsum styckåsen och handlade med. Sen åkte vi hem och jag la Liam igen. Och sen la jag mig själv oxå =) 17.00 gick jag upp och gav Liam välling och ny blöja och grejer. Vid 20.00 kom Milli och Tony hit för jag bad Milli ta 6 månaderskort på Liam. Och han satt ju och lekte med snoppen såklart. fina kort när en unge på 6 månader håller i snoppen. Jag vet inte om jag vill veta vad fredrik lär han ;) hehe nej då. Sen kollade jag och mamma på desperata hemmafruar när milli och tony åkt. och det var så spännande. Älskar det programmet. =) Nu ska jag gå å sova. I morgon blir det upp tidigt. natti

1 kommentar:

  1. Jättefint kort...men kan ju inte bli annat.
    (Undrar att om han inte är lite likt extra mormor i allafall?) :)

    SvaraRadera