25 mars 2009

Våffeldagen

Vaknade av sms klockan fem i morse. Tack då Christian. Somnade om efter 2-3 sms. Vaknade av Liam vid 9 så 9.20 gick jag upp med honom och gjorde gröt. Sen satt han och gnugga ögonen så jag la han i sängen igen och han somnade om nästan med en gång så jag la mig själv oxå :)

11.30 kommer mamma in och säger att Milli är i telefon och vill prata. Hon ville umgås. Så vid 13.30 körde mamma in mig till stan. Eller vi hämtade upp Milli först sen blev vi avsläppta på Mix mix. Gick till Jysk och sen konsum. Sen gick vi hela vägen till Milli oxå. Usch vad jobbigt.

Hos Milli gick vi ut i skogen och tog bilder och sen gick vi till Milli igen och Milli gjorde våfflor. Liam smakade oxå där han satt ensam på en vanlig stol och gnällde :) Och det luktar inte gott att spy upp våfflor å grädde om ni inte visste de. Det visste inte jag innan Liam var så snäll och lärde mig det. Hmmm.

Jag har kommit på varför jag är så trött och irriterad nu för tiden. Läkarn sa ju att man kunde känna det om man inte tar sin medicin och jag har inte tagit den på 2 veckor så får nog ringa läkarn och få ett nytt recept å se om det hjälper. Har helt enkelt inte haft tid/orkat.

På fredag ska jag mamma och Liam till charlottenberg. Jag ska träffa världens bästa <3 Och på Lördag ska jag ut med världens bästa <3 Vilken lyx att jag får träffa henne två dagar i rad :) hehe. Ska även på dubbeldop på Lördag. Alva och Tolia ska få namn =) Och dom är inte tvillingar om ni tror det =) Är bror och syster som fått barn samtidigt. Men inte med varandra då förstås :D

Nu ska jag nog slänga mig i säng för jag e som sagt astrött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar