13 mars 2009

HAR KOLLAT PÅ HUS IDAG :)


Vid 09.00 kom mamma in till mig och tog upp Liam så att jag fick sova :D Vad snällt. Klockan elva gick jag upp. Syrran skrev då att hon skulle hämta mig lite över tolv å att jag skulle klä mig varmt. Linda kom hit och drack lite kaffe med mamma. Sen vid tolv gick hon hem. Brorsan Camilla och Björn kom hit. Sen kom Syrran och Erica. Visade sej att Erica skulle vara våran guide tydligen. Vi började gå bortåt å jag funderade på vad dom dragit ut mig på. Till slut kom vi ner till Utsläppet. Där besökte vi tre stycken hemsökta hus som syrran aldrig lagt märke till. Men hon hade heller aldrig lagt märke till båten som gått på grund på ön. Men iaf så gick vi igenom en halvmeter snö för att ta oss in. Väl inne fick vi balansera på brädor och annat som låg på golvet då det inte var mycket golv, tak och väggar kvar. Toaletterna var heller inget fräscha. Låg tidningar på golvet från 1954 i ena huset å i nästa hus från 2004. Undra om den hamnat lite fel kanske? =) hehe. I ena huset var det bara en trappa upp och jag såg att den var att lita på så jag klampar upp för den så hör jag Syrran och erica stå ute och ropa Jezzica? Jezzica å så utbrast jag ÅHHH vad är det frågade dom å jag fortsatte längre in å då hörde jag hur dom oxå kom upp för trappan :D När dom tagit färdigt massa kot gick jag och syrran ner. Jag var halvvägs ner i trappan när syrran stod utanför å skrek som en galning. Hon hade hittat ett spöke i form av erika i fönstret på övervåningen haha. Vad jag skratta :D Tegelstenar rasade över oss oxå. Och Marie-Louise ramlade när hon sprang :D Efter att vi gått hem igen efter en gåtur på sammanlagt 3 timmar så hade jag så ont i kroppen å var så trött så utan min sovmorgon hade jag inte klarat det här. Mamma fick ta av mig skorna när jag kom in, jag bytte byxor och strumpor och sen satte jag mig i fotöljen. Där satt jag i 1,5 timme utan att röra mig. När Liam grät hämtade jag han sen satte jag mig i fotöljen igen å skickade alla andra på att laga mat å byta blöja på han osv medan jag fortsatte sitta i fotöljen. Janne kom hit och drack kaffe igen. Sen kom Syrran och Tony igen. Är först nu på kvällen jag börjat röra mig och jag är lite rädd för att jag kommer ha VÄLDIGT ont i morgon :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar