22 mars 2009

FULLT HUS

Jag, mamma och Liam åkte in till stan. Vi bestämde oss för mammas pizza till mat. När den var färdig kom brorsan över å åt med oss. Liam satt å sög på kanten samtidigt som han mosade lite som han slängde på golvet åt en nöjd Laika. Sen kom Ronja hit. Har inte träffat henne på flera år tror jag. Så de var kul. Brorsan gick till Mathias å jag och Ronja spelade familjegeni. Jag vann. Men hon var precis bakom så de va lugnt. Sen spelade vi alfabet för barn som inte kan läsa haha jag vann igen. Hon är dålig förlorare :) Sen gick jag ner till tvättstugan och när jag kom upp igen hade brorsan kommit igen. Sen kom Camilla å hämtade brorsan så dom åkte å drog upp Henriks bil i skogen. Jag och Ronja satte på en film. Mitt i filmen kom Camilla och brorsan tillbaka. Sen kom syrran och Tony, Sen kom Linda och sist kom Henrik och sa fan vad folk det var :) Sen åkte Henrik och Ronja för han skulle köra hem henne. Linda gick, Tony åkte, Janne kom hit, Tony kom tillbaka, Tony och syrran gick, Jag tog fram godis. Camilla sänkte Liams säng. Janne gick. Brorsan och Camilla åkte hem. Jag och mamma satt och kollade på Jag vet vad du gjorde förra lördagen :) Hängde ni med eller? :) Nu sitter mamma på facebook och laddar upp bilder på familjen. Har jag oxå tänkt att göra snart men.

Sen undrar jag om NI vill att jag ska ha med bilder i min blogg. Vet att ni är många som läser så kommentera om ni vill se mer bilder eller inte så blir jag tacksam :D

1 kommentar: