28 mars 2009

DUBBELDOP

Gick upp 9.30 ca å gav Liam gröt och ny blöja. Sen låg vi i sovrummet och busade. Klockan 11 blev han så trött av allt busande att han fick hoppa över till sin egen säng och sova. Jag satt vid datan å sen började jag göra mig i ordning. 12.30 väckte jag liam, Klädde på honom, matade osv. 13.14 åkte vi till Mikaelikyrkan på dubbeldop. Alva Elisabeth och Tolia Isolde döptes :) Dopet skulle vara i församlingshemmet men prästen kom och sa att vi fick gå till kyrkan för det var för många eller vad det var så vi fick traska över. Var tydligen många som inte hört av sej som kom oxå så det var ju lite tråkigt för Malin och Hanna. Men det var ett fint dop och Liam skötte sig jätte snällt :) Iaf fram till fikat för då blev han mycket trött och gnällig. Men bara ge han lite kaka och tårta så var han hur go som helst igen. Många som kom fram och prata med han. Vid 15.30 åkte vi till konsum. Medan mamma handla satt jag å Liam kvar i bilen. Då kom det en gubbe på typ 40 år som antagligen inte såg mig haha. Han ställde sig vid Liams ruta och börja göra grimaser åt honom. Liam tyckte det var skit kul :D Sen åkte vi till Chrille. Camilla jobba. Jag brände en skiva. Satt å spola på alla låtar å tänkte den e nog bra. Den låter som basig osv. Men har en känsla av att alla låtar inte ens e bra haha. Sen tog vi med brorsan till Shalom å åt mat eftersom jag ska ut ikväll behövde jag ett redigt mål :D Var hemma vid 18.30 igen. Så nu har jag precis kommit ur duschen och ska börja klä på mig. Brorsan gillar inte att jag går runt här i handduk för han sa a men gå å ta på dej =) Haha Så ska göra det nu. Börjar bli stressad. Linda kommer ju snart å hämtar mig. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar