12 mars 2009

ARVIKA

Idag brydde jag mig inte alls om Liam. Jag var stendöd i morse. Jag låg och hoppades att mamma skulle komma in och ta Liam. Men det gjorde hon inte. Så 12.23 slet jag mig från sängen och gick upp och gav Liam mat. Välling eftersom jag inte orkade ge han gröt. Mamma sa att hon skulle åka med Linda till stan så jag sa att jag ville med och kolla på myrornas. Så vi åkte dit först. Där blev det en tvbänk och en hallmöbel inhandlat inför mitt nya hem jag komemr att få någon gång i framtiden. Jag har nämligen fått order om att inte flytta en gång till med min tvhylla. hmm. Sen gick vi på Mix Mix där dom hade 20% på allt så det blev lite smått å gott. Sen åkte vi till röda korset och Loppisen vad den nu hette. Inget intressant där. Mamma fyllde på mitt kort oxå så nu skickar man gratis igen =)

Nu ska jag gå och sova för Liam sover än så länge :P

1 kommentar:

  1. Okey kanske man ska ta sig en tur till mixmix då..

    SvaraRadera