04 mars 2009

BESÖK

Liam vaknade 06.25 ca. Ville ha mat. Sen somnade vi igen. Vaknade vid 8.40 ca och gick in i duschen. Väckte Liam. Mamma gav han mat medan jag diskade. Sen bytte jag blöja och klädde på Liam. 11.05 var jag på BVC eftersom jag hade tid där 11.10. Men tanten var sen och jag fick inte komma in förrän 11.35 ca. Var mycket stressad. Liam fick nya AD-droppar, tandborste, sprutor och blev vägd och mätt. 70 cm lång och väger 9475g. Han grät när han fick sprutorna. Åkte å hämta ut mitt paket och sen åkte vi hem. Siv kom hit. Liams farmor alltså. Hon visade kort på Fredrik som liten. Liam var inte lik honom ett dugg. Han är lik honom som han ser ut nu. När hna var liten kände knappt jag igen honom så =) Liam somnade nästan så fort Siv kom. Men hon fick gosat lite med honom iaf. vid 13.30 åkte hon hem. Linda kom hit. Hon gick vid 14.30. vid 15.30 kom Roland hit och hämtade Liam. Hans farfar alltså. Jag fick sovit en timme. Vid 18.47 kom han tillbaka hit med en mycket trött kille som ville sova. 20.15 väckte jag honom igen. Vid 22.00 fick han mat, bytte blöja och satte på pyjamasen. Sen la jag honom. Han somnade utan att gråta idag.

Nu ska jag sova för i morgon ska jag och Fredrik uträtta några ärenden.

Och Linda jag längtar så..... Vill vill vill. hehe bara hålla tummarna för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar