21 mars 2009

SKITSÄNG

I natt vid 23.30 kom brorsan och hans kompis Mathias hit. Dom var fulla och när dom skulle gå kramade brorsan mamma och sa förlåt för att du blev orolig morsan men det var inget. Så söt då haha. Han e nästan trevligare när han är full. Men Mathias blir bara konstig =) ca 01.30 gick jag och la mig. Kollade först under sängen om katten var där för annars dyker hon upp från ingenstans när jag är påväg att somna. Och ja hon låg ju där längst in under sängen. Så jag drog ut sängen lite och la mig på sängen, sträckte ner min hand för å ta Liams napp först och sängen brakar ihop. Jag skrek å mamma satt i stora rummet å gapskratta. Men hon fick allt komma in å hjälpa mig. Skrutten sprang iaf ut så jag lyckades med det jag skulle. Benet gick inte sätta in igen så var bara ta av dom andra benen med så nu ligger jag på golvet. Skitjobbigt å gå till Liam hela tiden när man måste resa sig så långt. Och inte var det bra för min onda rygg heller kan jag lova. Ska förresten till Kirurgen den 30 mars =)

Tummen upp för mig idag med tycker jag. Klockan tio hade jag redan bytt blöja och gett Liam hälften av maten =) hihi. Idag fick han risgröt som jag köpte igår å han gillade ju det med såklart. Sen efter maten somnade han nästan i stolen så jag la han igen. Men hör att han pratar nu så han har nog vaknat. Synd jag som skulle ut med hunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar