20 mars 2009

RESTEN AV DAGEN

Jag har egentligen inte ett dugg å skriva. Har städat färdigt allt. bara dammsuga kvar men det känns lite för sent nu för å dra igång dammsugarn. Nu e ju säkert alla mina grannar vakna men man vet ju inte. Så får iaf bädda rent min säng. Liams säng bädda jag rent för han var sååå trött. Somnade på min axel. Det har han aldrig gjort sen han var typ 2-3 månader ;D Så mamma fick hålla honom medan jag bäddade så fick han lägga sig i nya fräscha sängkläder. Så gott. Han har iaf sovit i en timme. Jag funderar på om han sover tills i morgon eller om han snart vaknar? Han vaknar säkert när jag bäddar min säng :/ Ska tvätta i morgon 13-21 får se om jag minns det i morgon :D Ska säkert ut med mammas hund snart för mamma har ont. Hon ser ut som en gammal kärring med rullator när hon går å så låter hon å aj ååå när hon rör sig. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar