28 februari 2009

DYRT

Igår åkte jag, mamma och Liam till Charlottenberg. Vi var på secrets of sweden för å hälsa på min Linda men hon hade gått för 13 minuter sen. Så ringde henne men hon ville inte träffa mig :'( Snyft. Nej då hon kunde inte =) hehe. Sen vart det gottebiten och massa godis. Gick förbi på panduro men syrran verkade inte heller jobba. Sen blev det Maxi mat där vi köpte massa gott till tacosen bland annat. Sen blev det babyproffsen. Där gick det på bara 800 kronor. Vilket jag INTE har råd med. Men Liam var tvungen att ha en gåstol för 500 kronor då han vägrar nudda något med fötterna. Sen köpte jag 3pack blöjpåsar eftersom jag typ aldrig är där och det blir billigare. Nu vet jag inte vad dom kostar men en kostar iaf 109 eller 129 kronor. Sen köpte jag en napphållare och 2 tröjor som det var 70% rea på. Fan Liam behöver ju absolut inga mer kläder =) hehe Så 5 saker för över 800. Ja billigt å ha barn var det ju :p Sen åkte vi hem. Liam fick lite mat och sen fick han prova gåstolen. och fötterna kan man ha på golvet i 3 sekunder faktiskt wow :D hehe. Sen var det väldigt intressant att det blinka och lät mycket på stolen oxå. Sen fick han hoppat i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar