11 februari 2009

KARLSTAD

Idag åkte jag, Mamma, Linda och Liam till karlstad. Linda fick stanna två gånger efter vägen eftersom hennes vindrutetorkare krånglar så hon inte kan se :D Vårt första stopp blev biltema. Liam fick åka en liten elmoped eller vad det var. Jätte tuff var han :D Fast den var för tre år. Å den var skitbillig. Precis som bilbarnstolen så vi köpte en sån =) En musmatta köpte mamma till mig. Jag undrar om hon är trött på att höra mina kommentarer? Knäpptyst hemma så säger jag a men kom igen musen eller nej men musen osv för den har ett eget liv förstår ni. Men inte nu längre för mattan funkar bättre än den förra :D Sen stannade vi på rusta. Liam fick lite mat och jag fick en mixer. Eftersom jag egentligen skulle få Fredriks. Men nu kan han behålla den å göra egen mat till Liam han med HAHAHA ja jag trodde faktiskt på den :) Sen stannade vi ju givetvis på mitt favoritställe i hela karlstad. Sjöqvist ost och skinkbaguetter :) Skitgott hihi :p Sen åkte vi ju hem och sov. Nu e vi vakna att jag skriver sms med en kille som LOVA att bjuda mig på en grogg nästa gång vi stöter ihop på tiki så ni vet alla att jag e lovad en :) Nu ska jag se på film och äta estrella gips som e mycket godare än OLW. Och förresten jag och mamma såg en komedi igår kväll. Jag skratta så jag höll på att dö :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar