11 februari 2009

TRÖG

Tröga människa som inte fattar. Blir så arg så arg så arg. Jaja fattar man inte så fattar man inte.

Idag bjöd Linda mig och mamma på middag. Pastagratäng. Det var faktiskt väldigt gott =) Även fast jag är så kräsen som jag är. Så då vet ni att den måste ha vart god :D

Liam rinner bort. Ja precis svetten bara rinner och rinner och rinner. Och jag kan ju inte gärna öppna fönster osv när han har feber. Ska ringa och klaga på hyresvärden i morgon. e fan inte normalt att ha 30 grader inne med avstängda element. Och jag hör t den gruppen som hellre har det kallt än varmt. Jaja thats just me.

I morgon ska vi åka till karlstad. Jag, mamma, Liam och Linda. Ska passa på att lämna mitt paket på vägen. Fick nämligen en jacka idag. Men jag kan inte minnas att jag köpt den för det första var den VIT jag e inte så smart att jag kan ha en vit jacka och för det andra var den skitful. Linda och mamma bara skratta åt mig när jag provde den för skojs skull. Men men den tänker jag inte betala för iaf så den får åka tillbaka. Det är väl allt av intresse idag för jag e skittrött och Liam somnar inte.

1 kommentar:

  1. Hej hej! Jag har börjat följa din blogg och tycker att den är intressant.

    Jag har utmanat dig i min bolgg

    MvH Johanna

    SvaraRadera