24 februari 2009

STUDENTKLÄNNING

Det började för några veckor sen när jag läste Maddes blogg. Hon ville ha hjälp med en studentklänning. Jag antar hon syftade på tips vart man kan köpa billiga osv. Men jag slängde iväg ett sms och sa att jag kunde sy en. (Jag som inte ens äger en symaskin) Hon blev glad och sa att jag kunde få sy en om den hon köpt inte passar. Dagarna gick och jag tänkte aldrig mer på klänningen. Men så igår skickade hon ett sms om att jag kunde få sy klänningen ändå om jag ville. Jag sa att jag inte ägde en symaskin. Mne det gjorde hon. Så jag sa t henne att hon får skaffa tyg och mönster och tyg hade hon. Sen frågade hon vad jag sytt. och jag svarade ett örngott. Är det allt fick jag till svar då =) Och idag skrev hon att jag inte behövde sy en hehe. Men Madde jag har faktiskt sytt byxor, Linne, förkläde, tidningsställ, örngott, pannband OCH en kockmössa :) japp det däremot var allt jag sytt som jag kan minnas :D

Var på banken för att öppna ett konto åt Liam. Det gick ju givetvis INTE!!!! Blir ju lite irriterad om man säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar