19 februari 2009

BARNLEDIG

Ja igår fick man ju sms runt halv tre. Var Fredrik som frågade om han fick hämta Liam klockan fyra. Och det fick han ju givetvis. Så klockan fyra stod jag och mamma ute med Liam. Fredrik kom och hämtade honom och vi åkte till stan å handlade lite. Sen åkte vi hem och jag fortsatte städa lite. Blir aldrig färdig känns det som. Och nu när jag började se ett kök så har ju mamma tömt mormors rum så nu står ju allt det i köket istället. Ja hmm. Linda kom på besök med lite bullar. Så satte hon upp en taklampa i mitt sovrum. Inte för att den lyser något med den där mesiga 15 watts lampan. Men nu finns det iaf en lampa uppe :) Sen kom Janne hit å tog sej lite kaffe. Han sa att han skulle sätta upp lampan när han ändå var här men mamma sa att Linda redan fixat det hihi. Sture ringde mig oxå. Vart chockad men han hade väl halkat eller nått. Får väl se hur lång tid det dröjer innan han ringer nästa gång. Sen senare på kvällen kom Milli & Tony hit. Då kom Linda igen. Milli lärde Linda hur hon fick räknare å sånt på sidan. Sen kom Fredrik vid halv nio typ och lämnade Liam. Han åkte väldigt fort när han såg alla människor och Milli sa pratar han alltid sådär kort med dig? Bara nej han brukar allt stanna å pussa på Liam och grejer men ville väl inte när jag hade fullt hus så Milli bara okej. Hon lämnade även en skiva med bilder här. Så den är nu inne på min dator, mammas dator och påväg t lindas dator. Sen åkte Milli och Tony hem så jag, Linda och mamma satte oss och kolla på en film som hette Vampyrer. Ja de finns ju bättre filmer om man säger så.

Idag vaknade jag massa gånger. Halv tio gav jag Liam frukost. Och han ville ju inte somna om efter. Han har iaf ärvt sitt morgonhumör efter sin pappa kan jag ju säga för er som inte förstått det än. Nu ligger han på golvet och babblar för sig själv. Och leker med alla sina leksaker samtidigt typ. Ska göra lasagne idag hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar