06 februari 2009

DAGARNA SOM GÅTT DÅ VA

I onsdags var jag och Fredrik på sjukhuset med Liam. Läkaren kunde ju knappt svenska så vi förstod inte mycket av vad han försökte säga. Vi förstod iaf att han skulle ha 2 ml medicin på kvällen. Dock inte hur länge. Och att vi skulle få en tid till en barnläkare på posten. Det var väl i princip allt. haha. Fredrik ville med till barnläkarn oxå så han skulle ta ledigt om han jobbade.

Igår var vi på BVC. Liam väger 8865 gram och är 69 cm lång. Hon gillade inte att han sitter snett med huvudet. Men han blev arg när han var liten om man rätta upp huvudet. Å nu gör han ju lite som han vill med huvudet. Han rör huvudet åt alla håll så de e inget farligt eller så bara att det ser konstigt ut när han sitter som hon sa. Sen kom Linda, Emmy och Benjamin hit med nybakade bullar =) Det var gott. Benjamin sprang omkring och drog i allt. Sen hällde han ute spriten på hallgolvet. Det blev ju inte klibbigt eller så :) Sen snubbla han över filten och slog huvudet i bordet. Jisses vad ont han måste fått. Men han grät inte ens i en minut innan han var uppe å sprang igen. Småbarn alltså =) På kvällen kom Fredrik hit. Liam fick gosat lite med pappsen :D ch den människan lät ju nästan lite svartsjuk haha. jaja finns folk till allt. Han stannade i typ 2,5 timma eller så å sen åkte han. Liam la sig och sov med nallen han :)

Idag har jag vart hos sjukgymnasten igen. Jag skulle ligga på underarmarna och tårna å lyfta upp kroppen. Vilket jag absolut INTE klarade haha. Så jag fick ligga på underarmarna och knäna ist. Så ska jag göra 5 gånger innan jag går och lägger mig. AJ AJ AJ :( Sen har Liam fått äta potatis och fiskbullar idag. Tror han tyckte det var smarrigt. Men han blev mätt rätt fort. Mitt gulliga matvrak :D I morgon ska han och pappa till farfar :p

Och Linda. Nu blir du mer avundsjuk på mig :) Du vet mitt glänsande hår osv? Jag har färgat det så nu är det mer livligt och glänsigt :) Ser jättesnyggt ut tycker jag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar