12 februari 2009

NATTBESÖK

Mamma skickade sms till brorsan och syrran vid 00.30 att mormor gått bort. Så vid 01.00 typ kom Chrille och Camilla hit för brorsan var orolig för mamma. Och mamma ringde till syrran eftersom hon inte svarat på smset. Hon låg och sov men svarade iaf i telefon så hon fick oxå beskedet. Camilla mobbade mig för att jag inte kunde göra min övning med underarmarna och tårna så jag sa t henne att visa å då gjorde hon det. Sen visade brorsan att han kunde. Så ville dom att jag skulle visa. Vilket jag inte kunde. Då gapskratta alla tre åt mig. :( haha. Brorsan byggde ihop min taklampa. Min första taklampa någonsin :) Sen satte han upp den och den lyser upp hela mitt rum :D hihi. Och sen satt brorsan på min användare på king och utmanade Linda, Mamma och Camilla. Så vid fyra åkte dom hem så att Chrille skulle skaffa sig en egen användare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar