16 februari 2009

MELODIFESTIVALEN

Idag har jag vart så jävla förbannad. började redan vid tio elva av att hon frågade om hon fick komma vid elva tolv. Jag sa NEJ som vanligt. Men inte fan fattade hon! Hon terrade mej hela dagen men ointressant information som jag skiter fan i. Blir så irriterad. Dumma människa kan du inte bara låta mig vara? ÖHHHHHHJJJ!!!!

Satt å kollade på melodifestivalens deltävling 2 förut. Var 5 som skulle gå vidare å 3 av dom låtarna var ju bra. Trots allt tjat om att de inte var några bra låtar med i år så håller jag inte med. Nu får det ju bara 1 av dom bra som gick vidare å det var ju Måns Zelmerlöws låt. Men sen så kom ju en låt på en andra chans eller vad det var. Jag har aldrig tittat förr så vet inte hur det funkar =) Programledaren var ju lite rolig oxå tyckte jag. Jag satt här eller ja låg på golvet å skrattade åt henne :)

Nu ska jag ta min mp3 spelare med bra musik och gå ut å gå med hunden. Eller kanske borde vänta tills Liam somnat? Han ligger bara och skrattar. Sa t han att han inte växer om han inte sover å det tyckte han ju var skitkul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar