08 februari 2009

DÅLIGA NYHETER :(

Idag har Liam vart med sin pappa hos farfar. Han hade I <3 Daddy body på sig idag för jag var så snäll å satte på den :D Men dom hade bytt body på han när han kom hem :p hehe Idag är det en månad sen Fredrik träffade sin son för första gången. Vad fort tiden går då :)

Liam är så himla underbar :) Ja jag vet han e släkt med mig. Men ändå =)

Egentligen skulle vi ut å åka pulka idag när jag var barnledig. Men två blev sjuka så vi ska åka i morgon :) Då får lilla älsklingen bli med :)

Jag, Mamma & Linda har precis sett en rysare hit and run. Den var faktiskt rätt bra :)

Mamma har inte kollat sin mejl på EVIGHETER. Mamma kollade den och satte sig i telefon klockan 22.30 på kvällen. Hon pratade engelska hörde jag. Men inte vad dom sa för jag var i köket å gjorde mat åt Liam. Sen när jag kom in sa mamma att hennes bror Erik dött. Det var hennes bror Petter som mejlat den 1 januari att Erik dött. Mamma läste det nu liksom. Det var Petters fru mamma ringde. Dom bor i Australien därav engelskan. Men hon skulle ringa Eriks dotter ist. Så hon ringde till Linda 22.45. Hon var vaken och berättade lite vad som hänt. Erik hade åkt till Iran på jobb. Han är dykare. Så hade han dött den 23 December i hjärtinfarkt. Eller i iransk tid den 22e dec. D Linda fyllde år den 1 Januari. Då stod hon på kajen och tog emot sin döda far. Vad hemskt. Men hon såg det positivt att han för en gångs skull kom hem till hennes födelsedag. Ja man ska ju se positivt i allt negativt. Men jag tycker iaf det är hemskt fast att jag bara träffade Erik några gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar