20 februari 2009

MULAN

Idag vaknade jag av Liam då såklart som vanligt. Vid halv elva ca så sovmorgon fick man iaf =) Vid halv ett åkte vi in till stan jag, Mamma och Liam. Vi åt på Mulan. Det är Kina mat :D När vi nästan ätit upp så började Liam gnälla. Han började bli trött. Så vi slängde i oss det sista av maten och sen åkte vi till konsum. Liam somnade på väg t konsum och stensov under hela shoppingrundan. En kompis t brorsans mamma kom och sa vilken stajl t Liams sätt att sova i kundvagnen :D Sen åkte vi hem och jag började tvätta. Såklart så var det ju redan massa tvätt där. skulle börja tvätta ett men fick börja halv fem. Idioter.! Sen har jag bara städat och möbleratom i sovrummet och i hallen. Mamma har hängt upp lite saker åt mig som lampa, tavlor och krok osv =) Liam har bara sovit idag typ. Vaknat ibland för å äta lite mat. Lekt lite och sen somnat igen. Han fick bada idag med något nytt badolja som var bra för att sova bättre. Ungefär som om han behöver det =) hehe. Sen satt vi och myste. Han flashade såklart snoppen för Linda som var här på besök oxå. Hon sa till honom att först skulle alla säga att han hade en liten. Å när dom väl växt ifrån det skulle dom killarna mobba han för att han inte hade hår på den. Liams min visade väl linda rätt gott hur chockad han blev av hennes ord. Nu sitter jag och tittar på när Lammen tystnar och har precis ätit kvällsmat. ostsmörgås, oboy och cornflakes med jordgubbssylt. Jag vet att jag är konstig. Sen när filmen slutar så ska jag gå ner till tvättstugan och hämta tvätten och sen lägga mig för att sova :)

1 kommentar:

  1. Folk måste tro jag är knäpp:) men tack!
    En annan sak: du skev "kompis till brorsans mamma" trodde ni hade samma mamma..Fniss

    SvaraRadera