01 februari 2009

FEST :)

Igår kom Milli, Tony & Linda hit då va :) Dom snosade lite Liam innan vi begav oss in till stora staden :) Jag och Linda gick från Konsum hem till Jonas. Han satt och spelade tv-spel. Linda hoppade in i duschen. Sen vid halv elva gick vi mot tiki. tog ett varv på stan innan. Alltså gåendes eftersom det är vi :) Vid halv tolv gick vi in på Tiki. Träffade Anna. Hon bjöd på Cider :) Linda hade en dålig dag oxå antar jag för torkfläkten startade aldrig för henne :) Så fort jag kom med mina händer så starta den. men om jag drog tillbaka händerna så dog den. vi stod på toan nere å en kille väntade på att Linda skulle bli klar med torken. Men hon fick ju inte start på den så jag kom med mina händer och den starta ju. Så gick jag t handfatet men den dog så jag kom tillbaka med händerna så hon fick torka sej. När hon väl är färdig så stoppar killen händerna på tork och den starta på första försöket. Antar Linda blev lite snopen haha :D Sen började bandet spela. Helvete vad ena killen var snygg. Jag höll på å dö alltså :D Synd han hade tjej. Jag frågade. han var ihop med tjejen i bandet. Hon har 5 killar i bandet å välja på så tar hon den snyggaste? Hon var iaf inte dum hon :p hehe. Sen gick jag, Linda, Samo och Magnus mot Select. Killarna tappade vi på vägen och Camilla & Björn kom och hämtade mig och Linda. Vi åkte t select :) Sen lämnade vi björn och hämtade brorsan och Simon. Sen åkte vi lite innan vi kom hem vid halv fem :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar