27 februari 2009

SWEDBANK

Vaknade 07.30 av Liam. Såg då att Fredrik skickat sms 04.00. Ja vissa måste ju upp och jobba men det positiva e ju att jag inte vaknade denna gången =) hehe. Liam fick mat, jag bytte blöja och la honom igen. Han somnade så jag la mig igen och vaknade 11.36 igen av att Liam ville ha mat. Så han fick lite banangröt :) Sen fick han leka på golvet medan jag diskade. Sen blev han trött så jag la honom i sängen och han somnade. Vid 14.30 vaknade han så han fick lite mat. Klädde på honom och åkte till stan med mamma. Vi lämnade in lite papper, öppnade ÄNTLIGEN ett konto till Liam. Samma tant som vi hade i tisdags. Idag sa hon jag ser att du är ensam förmyndare så jag behöver inte pappans uppgifter å då slängde jag ur mig det sa vi ju. Men men alla e inte så smarta. Sen åt vi på McDonalds och Liam fick sej en liten bordercollie :) Dom var så söta att jag med vill ha en =) Liam var gnällig så han ville inte sitta i barnstolen så jag tog han i knät. Då skulle han ju vara med på allt. Tog jag drickan så drog han min hand mot sej och sög på muggen samtidigt som jag sög på sugröret. Åt jag pommes så satt han och åt på kartongen som han för övrigt höll i. Måste jag tillägga att mina pommes var fulla i dregel? nej jag tänkte väl det. Sen vet ni vad busungen gjorde? Jag höll hamburgarn i handen närmast honom för att hålla drickan i andra handen då tar han en bit av min burgare å stoppa i munnen. Mamma har nog aldrig skrattat så mycket när hon äter som hon gjorde idag =) Åkte inom OK och Jonas jobbade INTE då va och Linda som säger att han jämt jobbar. Peter jobbade iaf. hehe När vi kom hem somnade Liam igen.

Vid halv sju kom Fredrik hit. En vandrande Zombie. Han var väldigt trött. Men ville såklart träffa sin son eftersom han inte kom igår. Liam vaknade precis när Fredrik knackade på dörren. Han fick lite mat och sen ficka han busa med pappsen. Det tyckte han var mycket kul :) Vid 20.15 åkte Fredrik hem för att sova. Som sagt han var ju mycket trött och ska ju upp klockan 4 eller vad det är. Och Liam somnade så fort Fredrik åkt. hehe.

Jag och mamma har sett på tv och ätit kex och ost. Mysigt :p Nu ska jag betala räkningar och sen hoppa i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar