03 februari 2009

WOW =)

Igår skulle jag egentligen åkt t sjukhuset med Liam. Fredrik ville det. Men mamma hade ingen bil så jag frågade Fredrik om det var okej om vi åkte när hon fått ordning på bilen. Det var okej men då ville han bli med. Så nu ska vi till sjukhuset när Fredrik kan sluta i normal tid så att han kan få bli med när han ville :)

Idag la jag Liam på mage och han snurrade över till rygg direkt :D Så la han på mage igen å han rullade över igen :) Var första gången från mage till rygg. Han har ju bara vänt sig från rygg till mage förr. Det var kuligt att se. Han börjar bli så duktig så duktig =)

Brorsan har förresten köpt min digitalkamera utan display. För 120 kronor fast han betalade 140. Det behöver han ju inte veta ;) haha. Han var nog så full att han inte minns. Ja Camilla läser ju iof min blogg men men :) haha Hon ska skicka bilder t mig ;)

Jag och mamma sitter och spelar på King.com vi har så kul så kul. Terrar Linda med utmaningar för det är så kul :D

Nu sover lillkillen middag eller nått. Han var trött. Jag är hungrig. Måste handla för å äta men det där med bil har vi ju inte :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar