13 februari 2009

SISTA GÅNGEN

Idag väckte Liam mig vid tio. Gick upp å gav han mat sen la jag oss igen. Då väckte han mig klockan tolv igen. Jag ville verkligen inte gå upp då men han ville leka så var ju bara å lägga han på golvet. Åt frukost och hämtade posten. Sen gick jag till Linda. Vi åkte till stan så jag var hos sjukgymnasten för sista gången. Så nu ska man börja träna ist. SÅ CAMILLA NU BANGAR DU INTE UR :D Sen postade jag tillbaka den grymt fula jackan som jag tydligen hade beställt. Måste skrivit fel artnr eller nått för kan inte minnas jag köpt nått så fult =) Efter en timme i stan åkte vi hem. Liam vaknade strax efter att jag kommit hem så vi gosade lite å sen fick han gröt :D Sen låg han och lekte lite och nu tror jag han somnade. Han ska få smaka på köttfärslimpa idag för jag har köpt en stavmixer =) eller ja mamma har köpt en till mej :D

1 kommentar: