23 februari 2009

PERSONBEVIS

Idag gick jag upp 9.45 å gav Liam mat. Sen la jag oss å det ville ju inte alls han vara med om. Så jag gick upp med honom igen så fick han ligga och leka på golvet. 13.30 åkte Jag, Mamma, Liam och Jeanette till stan. Släppte av Jeanette på konsum och åkte till skatteverket. Där hämtade vi ett personbevis till Liam eftersom jag ska försöka öppna ett konto till Liam. Och håller tummarna på att det funkar denna gången. Jag har ju inte fått öppna förr vilket är mycket störande då jag alltid haft ensam vårdnad. men men. Sen har jag läst ett kapitel till i Nalle Puh boken för Liam. Och då kom jag att tänka på Tiger. Han nämns aldrig i boken. Nalle Puh, I-or, Kanin, Nasse, Uggla, Christoffer Robin, Kängu, Ru och heffaklumpen nämns. Men INTE Tiger. Löjligt tycker jag.

Läste i expressen idag om en 7 månaders bebis som dog för att han inte kunde andas. Det gör mig ju inte mindre orolig då Liam inte alltid andas. Iof har inte Liam hjärtproblem som denna bebisen hade. men man blir ju ändå orolig. Och jag blev typ förbannad av att läsa att sjuksköterskan inte hjälpte dom trots föräldrarnas rop på hjälp. Jag blir verkligen irriterad och undrar vart världen är påväg.

Syrran, Tony, Camilla och brorsan har vart här ikväll. vi satt och skrattade åt syrran. Det tyckte jag var mycket roligt =) Sen åkte Milli och Tony hem och vi andra blev sittandes framför bigbrother 2003. Haha allvarligt? 2003 å de visar dom nu liksom. Men tv400 är väl inte dom snabbaste med programmen =)

I morgon ska man på begravning då va. Ska leta fram några kläder åt Liam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar