09 februari 2009

PULKÅKNING :D

Igår var man i Rackstad då va å åkte pulka. Det var Jag, Liam, Mamma, Linda, Camilla, Milli och Tony. Tony borde inte räknas för han åkte inte en enda gång. Liam var yngst sen var vi mellan 20-43 år haha. Barnen i pulkbacken kollade konstigt på oss :p Vi stod 4 st nere i backen med kameran i högsta hugg. Mamma ramlar och fick någon med det?? NEJ haha fan vad vi är duktiga. Mamma vågade sig inte upp i backen igen ;) Så nu ligger det massa filmsnuttar på youtube bara för att Linda är så rolig å lägger ut det då va. haha. Ni kna söka på ormis81 för å se alla klipp =) Vi hade skitkul kan man ju lugnt säga.

På kvällen frågade jag om Fredrik kunde komma å sitta med Liam i en timme medan vi hade hyss för oss. Men han hade slutat dricka klockan åtta på morgonen så han kunde inte köra. Så jag lämnade Liam till Lindas mamma som aldrig ens sett killen. Så åkte vi till en backe i jössefors och åkte pulka igen. UTKLÄDDA :D Var samma gäng utan liam då. Å var bara jag, Linda och mamma utklädda. Syrran ville inte och Camillas ögon sved så hon kunde inte sminka sig. Men dom filmade osv. Jag gjorde några volter haha :p

Min Linda ringde mig igår en signal. Så jag tänkte att hon nog inte hade pengar på telefon så jag ringde upp för hon ringer typ aldrig. Men hon skyllde på att det blev fel haha. Som om det var fel hon ville bara prata med mej men våga inte erkänna det ;) hihi Så vi pratade ett litet tag och det var mys :D Saknar henne.

Idag skulle vi åka till badhuset med Liam. Men han var blå när han vaknade och hade feber så vi åkte inte. Linda och Micke har vart här på kaffe. Jag har städat köket eller ja håller på och jag håller på att tvätta. Jag har skitont i ryggen å att träna igår var inget bra :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar