24 februari 2009

BEGRAVNING

Idag var vi på mormors begravning. Det var jag, Liam, mamma, Camilla, Brorsan, Syrran och Tony som var där. Så var väl lite ensamt. Men cermonin var fin och prästen pratade om mormor som om hon kände henne. Liam var mycket stilig i skjorta och slips. Det tyckte nog pappa Fredrik oxå om man ska tro hans kommentar på min bild jag skickade =)

Fredrik skrev nämligen sms till mig 03.20 i natt sen smsade vi till typ 04.30. Han hade väl inget att göra å jag var ju vaken. Han sa att han saknade Liam så jag tänkte han kunde få en bild för å se hur han såg ut idag. Fredrik fick även 2 jobb idag. Grattis till honom så duktigt =)

Linda har precis gått härifrån. vi kollade på Patrik 1,5. Skitbra film. Jag skratta massor. Nu kan ju min trötthet vara en orsak till att jag skratta så mycket men ser man på film trött så e dom alltid bra. typ haha :D

Jo jag måste berätta en sak till som hänt idag =) Efter begravningen åkte alla hit till mig. Sen när Milli och Tony åkte hem ringde jag hit Linda som satt och passade Liam. Det första hon fick göra var att byta en bajsblöja. Och hon kan inte med min blöjhink. Men det hör inte hit hehe. iaf så åkte jag, mamma, Chrille och Camilla till stan. Vi släppte av dom hos Camilla och fortsatte till Nordells där vi köpte 2 semlor. Det gick på 36 kronor. Sen åkte vi till Shalom då vi inte orkade laga mat idag. Jag beställde de jag skulle ha å så kom killen ut som skulle baka han bara titta på mig och sa vad han skulle göra å jag bara ja precis. haha. När vi kom ut från Shalom såg jag en likbil komma åkande så jag sa till mamam på skämt titta här kommer ju mormor. Och vet ni? Det VAR mormor. Iaf killen som hade hand om mormor. nu vet vi ju inte om hon låg i bilen eller inte men vi antar hon var påväg till kremeringen. Skickade sms till syrran och hon svarade i helt allvarlig seriös ton vinkade ni då? haha ja vi vinkade men hade väl väntat sig att syrran skulle svara öh e du påtänd eller hon e ju död. Eller nått liknande. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar