01 januari 2009

GOTT NYTT ÅR


Japp då var det 2009 nu. Jag får väl önska alla ett riktigt gott nytt år. Fick sms av Liams farmor idag. Hon skrev gott nytt år så jag fick väl säga detsamma till henne å då kom jag på att jag inte sagt det till så många. Bara familjen å Erik. Typ. Men alla läser ju här. Så jag hoppas att 2009 blir ett skitbra år med massa nya spännande saker. Liam blir ju 1 år i år det ser jag fram emot :) Sen finns det ju lite mer saker att se fram emot. Liams dop den 24e januari. Eller att jag kanske får en bröstoperation så jag äntligen kan förminska mina bröst :) Jag hoppas hoppas hoppas. Är ju iaf något jag behöver så. Idag har var jag hos mamam lite. Janne bjöd på kakor. Sen gick ja till Linda och hämtade Nappflaskan sen igår, Hon sa att hon skulle in till stan så jag gick hem å väckte Liam gav han mat å så åkte vi med linda in så jag fick handlat lite mat. Och Zippit har kommit hem igen. Eller ja hon har kommit till mamma iaf. Hon har vart ute å kåtat sig med Tassen så antar att jag snart blir mormor då. Någon som vill ha en kattunge? =) Nu har jag precis badat Liam, gett han kvällsmat, läst en godnattsaga och lagt honom i sängen. Tror att han kanske kan ha somnat redan för han är tyst hör jag. Då kanske det kan bli en tidig kväll för mig för en gångs skull =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar