02 januari 2009

TREVLIGT


Liam väckte mig 10.40. Trevlig prick. Han fick mat, Jag klädde på mig, Bytte hans blöja, letade upp hans kläder å så knackade det på dörren. Där utanför stod Liams farfar. Så han kom med in. Jag klädde på Liam och gav honom till sin farfar. Overallen som dom bytte till en större storlek fanns inte i större storlek så jag fick en body å ett par byxor istället. Riktigt snygga kläder. Och det tyckte t.o.m mamma fast att hon inte gillar brunt. Fast så sa hon ju även det här var snyggt rikitgt du faktiskt haha. Han försökte få Liam att prata och skratta och så men Liam funderade mest på vad det var för en gubbe å tittade hela tiden på ifall jag var kvar eller inte =) Undrar hur det blir i morgon när han ville låna Liam för att gå ut å gå en sväng. Ingen mamma att titta på. Bara en massa främmadne männsikor. stackarn. Men iaf Liam kände sig tvingad att skratta lite åt honom innan han gick vid tolv. Sen skickade jag sms till Linda jag skrev jag behöver klippa mig om du har lust att fixa det någon dag och hon svarade isf nu för andreas kommer idag å vet inte hur länge han stannar. Så jag ringde hit mamma å bad henne passa Liam eftersom han låg å sov. Så gick jag till Linda och klippte mig. Hon klagade som vanligt på mitt tjocka tråkiga hår men jag kommenterade att det inte alls var något fel på mitt hår :) Sen gick jag hem och Linda kom efter att hon plockat ihop sina verktyg. Så hjälpte hon mej att fixa mina grejer på elementen. Bara det att i köket har dom stäng in det. Så man får sitta inne i skåpet och försöka nå. Idioter alltså. Sen gick Linda och jag å mamma gick till bilen för att ta ut barnvagnen inför Liams farfars tur i morgon. Så gick jag hem med den. Gjorde lite mat till liam å sen åkte jag till arvika med mamma och besiktade bilen. Haha den kom inte igenom med det där avgasröret. Fast det visste ju mamma. Sen gick jag hem igen. Gjorde lasagne åt mig och mamma å hon kom hit med min lilla Zippit. Nu går hon här och skriker jag är kåt jag är kåt släpp ut mig. Typ. Illa att lyssna på faktiskt. Det är bestämt nu att min Linda blir gudmor åt Liam. Jag skickade sms en dag å sen dagen efter ringde hon upp mig å sa typ men åå ja självklart vill jag bli det =) Typ. Hon verkade så glad så jag blev oxå glad haha :=) Och idag provade vi ifall dopklänningen passade. Och det gjorde den HURRA ;D E ju bara 22 dagar kvar tills dopet. Hur ska jag ha råd med det? Ja det är ju en annan femma. Bara se hur många som kommer först. Skulle vara kul om hela släkten kom men det tror jag faktiskt inte att dom gör. Men men. Man kanske blir förvånad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar