31 januari 2009

FATTA DÅ!!!!!!!!!

Gick å la mig tidigt igår för att hinna sova ut då Fredrik skulle komma 11 idag och jag ska leka med Therese på dagen och ut å supa på kvällen med Linda. Men vad händer då? Jo Sandra skickar å tjatar om Fredrik IGEN!!! Fast att jag sagt att jag INTE vill höra nått om honom från henne så ger hon sej inte. Hon fattar inte att det sårar mig. Det Fredrik skrev gjorde ju inte saken bättre. Jag sa t dom att göra nått med varandra för då ser jag äckliga kim i Fredrik å då tänker jag inte ägna honom en tanke. Dom ska nog ut ihop ikväll sa dom igår. Och jag ska ju ut med underbara Linda. Men vill inte se dom hålla på. Sandra kan i vilket fall inte vara tyst om honom så. Lägger sig i om att jag ska låta honom träffa Liam osv. Fast det är HAN som sagt att han ska komma i 3 dagar men bara skitit i det. Snälla Sandra förstå att du sårar mig. Jag är väldigt ledsen om jag gjort nått mot dig. vilket du sagt att jag inte gjort. Har alltså inte sårat dig utan bara ställt upp för dig så ger du mig en kniv i ryggen. Jag låg å grät nästan hela natten. Sen skicka brorsan sms. Och sen Robin. What Robin?? Ja ibland får han någon lust att skicka till mig. Hmm. Somnade vid fyra. Där sket sig min tidiga natt. klockan sex hade killen bajsat och ville inte alls ha bajs i blöjan. Så bytte den och han somnade om. Sen vakna jag kvart över 10 å bara fan. Rusa upp å packa väskan och gjorde mat. Sen tog jag upp Liam. Fredrik kom fem i elva å tog med barnvagnen och min lilla älskling. Dom skulle åka t farmor. Hoppas han har det bra ;D Nu skaj ag mamma och Linda åka t stan å kolla på utförsäljning av kläder :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar