05 januari 2009

ÄNTLIGEN

Idag vaknade jag 07.25 av att Liam gråter. Ånej tänkte jag. Ja gav han nappen å släckte lampan då blev det knäpptyst så jag tände igen å då hade han somnat så jag gick å la mig igen. 07.40 ringer något nr till mej och bara lägger på. Jaha?! Vid elva vaknade jag igen av hans skratt. Då ville han upp å ha mat. Var inte kul å sova i barnvagnen antar jag. Sen la jag Liam på golvet så han fick leka medan jag gick in å duschade. varmvattnet tog ju givetvis slut. Vi gick till mamma å gjorde typ inget. Efter ett tag gick vi hem. Liam sov så jag klädde av julgranen. Jävlar vad den barrade. Å dammsugaren la ju givetvis av. Påsen var full så jag bytte. Då blev det stopp i slangen å skit ist. Så jag gav upp å tog å sopade ist. På kvällen åkte vi hem till Malin och Jonte. Träffade Alva :) Jätte söt var hon. Men hon såg väldigt liten ut för att vara så stor. eller ja hon är ju en månad snart men ändå haha. Så åkte vi på fika hos Camilla. Och efter det så åkte vi till McDonalds. Liam var 45 minuter försenad med att få mat men han brydde sej inte :) Och Fredrik har äntligen insett att han är pappa :) Fy fan vad härligt det var å höra han säga alla dom där sakerna förut. Nu fattas det bara att han ska träffa Liam :) Åkte hem å gav Liam mat å tog på pyjamasen. Gick till mamma å satt å prata med henne, Camilla och brorsan. Sen gick vi hem och jag la Liam i vagnen. I morgon kommer Liams Farfar hit för å träffa honom och till helgen kommer hans farmor =) Så Milli är bara passa in att sno Liam någon gång emellan :D

1 kommentar:

  1. jädrar vad mycket barr!! Jepp ska nog sno han idag för vi ska hämta en sak hos janne. När är ni lediga?

    SvaraRadera