22 januari 2009

SJUKGYMNASTEN

Idag åkte jag, mamma och Liam till stan. Mamma släppte av mig hos sjukgymnasten och så tog hon med sig Liam till arbetsförmedlingen. Han måste ju börja i tid ;) haha. Maria (Sjukgymnasten) sa att jag är väldigt mjuk, slapp och har spända muskler. väldigt spända muskler haha. Då har jag iaf muskler. Så det så brorsan :D När jag kommit hem skickade jag sms till Fredrik att jag kommit hem så kom han 5 minuter senare :D Två dagar i rad. Undrar om det någonsin har hänt? =) Sen ses vi ju på lördag igen. Å jag e så nervös. Ska baka i morgon. Massor. Får se hur jag får in det i schemat. Ska hämta nyckel, paket på ica, Paket på lindex lämna in papper, beställa personbevis på Liam osv. Oj oj oj vad jag är upptagen. Men nu ska jag sticka igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar