15 januari 2009

BVC

Idag sov jag till halv tio å då fick jag lite panik. Hade ju ställt klockan på 8. Men det sket sej. Så var bara stressa upp både mig å Liam så fick han mat hos mamma å så åkte vi t stan. Var parkeringsvakter ute så mamma parkerade inte så jag fick gå själv för första gången till BVC. Vi pratade om mat. Sen fick jag se en film om mat. Liam väger 8340g 67 cm lång (bara 90 cm till så e han lika lång som mig) och huvudet e 44 cm. Stor kille nu :D Sen kom vi hem och Camillas bil stod utanför så jag skulle gå in å väcka henne men hon var inte där. Så jag fick ju skriva sms t henne å då sa hon att hon sett oss åka t stan. Hon gjorde mig lite snurrig. Men hon hade jobbat på gläntan :) Sen efter fyra skulle camilla t stan så hon fick mitt legg å min avi för å hämta ett paket. Sen kom Fredrik hit. Han hade köpt med en mjölk t mig =) hihi. Sen satt han å gosade med sin son. Är faktiskt väldigt kul å lyssna på vad han säger t Liam :D Tur någon av oss har barnsinnet kvar hihi. :p Han stannade inte så länge men han skulle ju vara på jobbet klockan 04.00 i morgon. Usch. När han åkt gick jag till mamma. Jag frågade Camilla om hon hade fått hämtat mitt paket eller om jag var tvungen å gå själv. Vet ni vad hon svarade? Nej fan det var ju det jag skulle göra det glömde jag totalt bort. Jahopp. Så då fick jag åka med mamma in till stan i morgon klockan nio å hämta det själv. men jag ska tvätta från 07.00-21.00 i morgon så jag e nog vaken. Ska iaf försöka. Sen kommer ju Liams farfar hit i morgon oxå så fullt upp. Skit nervös inför dopet e jag oxå. Shit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar