21 januari 2009

11.21

Så mycket är klockan. Bad Fredrik väcka mig idag. För konstiga jag vaknar av sms men inte av alarm å att de ringer. Eller jo ringer det vaknar jag ju men då somnar jag alltid om när jag lagt på :D
Så 07.04 skickar han sms. jo det var ju ett gulligt sms. Eller ja så där då va haha. Sen när vi slutat smsa var jag så dum å tänkte att jag ska bara gotta mig lite. Japp då somnade man om då va :( haha. Gick upp halv tio å begav mig ner t tvättstugan, startade en maskin å flyttade cylindern så jag hade 10-17 ist för 7-13 :) haha. Sen vaknade lillen vid halv elva så han fick mat vid elva :) Sen har han legat på golvet å pratat för sig själv samtidigt som han ligger å knuffar på alla leksaker han kommer åt. Trevlig prick det där :) Älskar honom verkligen. Helt underbart å ha en så fin son :D Vill så gärna ha fler. Nu nu nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar