17 januari 2009

JO JUST DET

I morse runt 9.30 så åkte jag, Liam å mamma in till stan. Jag gick till ica för å hämta ut mitt paket å mamma å liam satt kvar i bilen. Iaf i kön står det tre gubbar på 50-60 å sen jag. Ja där hörde ju jag hemma. Gubbe ett krånglar det för, gubbe två är porr Sven å gubbe 3 bara svär. Han vände sig till mig flera gånger å sa fan vad tid det tar jävla helvetes fan skit arsel osv. Jag brydde mig inte om honom. Till slut säger porr Sven du kan väl gå före mig då. Så det gör han. Sen säger hon i kassan till gubbe 1 att han får komam tillbaka en timme senare. Så han går. Då tar porr Sven han i handen och säger man får säga grattis då det var kul. Å gubbe 1 svarar ja lite fickpengar var det ju iaf. å så säger porr sven jo men det är alltid kul när någon vinner 10.000. Jo det e ju det säger gubbe 1. Han stod alltså i evigheter för å få ta ut sina pengar han vunnit 10.000 å gubben svarar lite fickpengar. hallå lite fickpengar? Vilken jävla röta :p

1 kommentar:

  1. Hej :P hahah jag mitt pund huvud råkade tabort min blogg :S haha men jag gör en ny :P bara så du vet :)

    SvaraRadera