06 januari 2009

JAHOPP

Hmm idag var min son inte rolig alls. Han vaknade 05.25 och ville upp. Jag gav han mat å la han i vagnen igen. Men ville han sova?? NEJ. Vid åtta halv nio somnade han iaf igen. Så då gick jag oxå å la mig. Sen gick jag upp vid halv tolv typ. Städade å hade mej. Sen ringde Camilla och tjatade på mig. Så vid halv ett drog jag upp Liam å gav han mat å gick bort till mamma. Camilla är så sugen på min bebis :D Efter det gick jag hem igen å så kom Roland hit. Så fort Liam fick syn på honom så börja han gapskrika. Det var ett väldigt grinigt grin haha. Men han blev tyst när jag tog honom. Roland matade honom och stannade väl i ca 30-45 min. När han åkte kom syrran och Tony hit och kidnappade Liam. Jag gick till mamma och hjälpte henne att städa upp lite. Men vi satt väl mest och pratade med Camilla, Micke och Janne. Haha. Efter typ 3 timmar kom syrran hit igen med Liam. Stannade en liten stund och när hon åkte så gick jag till mamma igen. Så nu har jag precis kommit hem och lagt älsklingen i vagnen. Men han har inte somnat än hör jag. Jag hoppas jag hoppas :) Jag är glad idag faktiskt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar