10 januari 2009

LIAMS FARMOR

Idag var jag uppe tidigt. Redan klockan åtta. Liam vaknade oxå. Jag duschade, klädde på mig och gjorde mig i ordning. Sen gjorde jag i ordning Liam å gav han mat å så. Sen kom Siv hit å gosade med Liam. Hon hade berättat för sina föräldrar om Liam å dom ville oxå komma på dopet. Sen tog hon med sig Liam i barnvagnen och var ute å gick. i 1,5 timma typ. Sen kom hon hit igen å berättade att dom vart hos farfar å hälsat på =) Fredrik frågade om mormor åkt hem än å jag svarade mormor? Å då skrev han ja farmor menade ju jag då men :D haha bra koll killen har. Åkte med mamma in till stan å köpte mat till Liam. Sen gick jag hem å lekte på golvet med Liam. Idag har han inte sovit alls. Om han inte sov när siv var ute å gick då förstås. Så vi har pratat lite å så. Sen kom syrran hit. Sen Tony å sen gick vi till mamma. Å många har svarat på dopinbjudan idag. Vi verkar bli en hel del :) E bara min släkt å rolands sida som ska svara nu då =) La Liam för en stund sen. Han grät så jag gick in till han å sa att det inte var morgon så han fick inte prata med mig. Då skrattade han så jag pratade om spöken å han svarade så sa jag ja jag tror det ligger ett spöke under din säng då drog han upp täcket över huvudet. Gissa vad jag skratta då. han verkar bli ett litet geni :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar