09 januari 2009

MÖTE MED LIAMS PAPPA

Idag väckte Liam mig vid åtta typ. Gick upp å gav han mat. Sen somnade han om så jag la mig jag med. Då skickar min kusin Jannike sms. Jag tyckte det var bäst å svara. Sen höll jag precis på å somna om när Siv (Liams farmor) skrev. Så jag svarade henne med. Sen kunde jag inte somna om. Så kom jag på att jag skulle ju väcka mamma innan tio. Så jag gick upp å ringde henne vid halv tio typ. Hon svarade ja jag är vaken så jag sa okej å la på haha. Sen höll jag mig uppe. Liam vaknade. Vi gick till mamma. Gick hem igen å städade. Gick till mamma igen. Fredrik skrev du var inte hemma. Så jag gick hem men då hade han åkt t sin pappa. Men så kom han vid sju igen å då var jag hemma. Han träffade Liam för första gången. Liam tyckte nog om honom för vad han än sa så satt Liam å skratta typ =) Trevligt å träffa sin pappa för första gången antar jag =) Han skulle komma snart igen så jag tror han är lite fäst vid våran son :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar