23 januari 2009

TVÄTTAR

Idag åkte Jag, Mamma och Liam till stan. Vi hämtade ett up&Go paket på Lindex, klädpaket på Ica, Nyckel på expedition, Handlade både på Ica å konsum stycckåsen och lämnade in papper. Nu har jag precis bakat färdigt en sort. Bakade bullar igår men måste nog baka en sats idag med känner jag. Sen ska jag även baka ytterligare en sort. Men jag är så sliten å trött så de e inte klokt. Sen ska jag och mamma åka å duka i församlingshemmet. På så vis slipper vi gå upp hur tidigt som helst i morgon. Men har tusen saker att göra i morgon oxå. Är nervös för er som inte fattat det än då :) Blir t å gå upp tidigt. Jag och brorsan ska ju göra tårtor med. och jag ska hämta en tårta. Oj oj oj den höll jag på att glömma :D Nej jag får nog gå å hänga upp tvätten nu. För jag har ju tvättat sen ett idag. Som om jag inte hade nog å göra ändå. Herregud. Dyrt blev det. Ca 3000 kronor. Bäst att Fredrik köper till Liam nu då :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar