22 januari 2009

RÄDD

I tisdags kväll vid nio somnade Liam. Men klockan tio vaknade han igen. Han var så arg så arg. Han ville verkligen ingenting. Så till slut böjde jag mig ner med Liam å tog en bok. Så rätade jag på mig och skrek till. Tror jag gjorde Liam döv. Shit vad rädd jag blev. I min dörröppning stod det något väldigt mörkt. Det var ju mamma som kom in helt mörkklädd. Å så hör jag brorsan å Camilla skratta i trappuppgången. Så kommer Camilla in och säger du blev visst rädd? Öh ja. Jag är inte van vid att folk staplar in hos mig mitt i natten utan att knacka. Men Liam blev iaf lugn =) Vi la oss i min säng å myste. Läste boken för honom och sen somnade killen =) Idag åkte jag, mamma å Liam in till stan. Jag gick t nanna för å se vad jag hade för bröststorlek. Nu har jag lärt mig hur det funkar =) YEAH på tiden haha. Hittade två som var okej. Tyvärr var båda ljusa men men. Kostade 150 kronor. WHAT? Jag fick 2 för 150. Jag som aldrig ens fått köpt EN för mindre än 299. Men jag vart nöjd :) Sen åkte vi och träffade prästen Klas. Han berättade varför man döper barnen och hur dopet skulle gå till. Så Jag fick välja två psalmer vi ska sjunga och sen ge ut order till faddrarna. Så jag sa till brorsan att han får ta Liam när jag inte orkar honom och Linda ska hälla i vattnet och hålla ljuset :D Och det gick utmärkt att döpa honom i beigh :D Sen kom Fredrik hit. Han skulle med på dopet igen men inte på fikat efteråt. Jaha. Ja ja han kommer ju iaf det är huvudsaken =) Sen kom Henrik och Erica och jag la Liam så då åkte Fredrik hem igen. Var bara här i 30 min eller så. Tyvärr. Nu har jag bakat bullar till dopet. Mamma sitter i köket å smaskar i sej dom överblivna bullarna. Mitt pärlsocker tog ju slut å sådana bullar kan jag inte servera :D Nu ska jag erbjuda mej att gå ut med Laika å hoppa i säng för fan vad trött jag är. I morgon blir det sjukgymnasten :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar