30 januari 2009

IRRITERANDE

Igår skrev Fredrik att han skulle komma runt fem idag. vid sex skrev jag å fråga om han inte skulle komma. Då skulle han inte det. Vad har han telefon till om han inte ens kan meddela att han inte kommer?? Nej jag blir så jävla irriterad. Just nu är han lika illa som Sture. Men men han säger att han ska hämta honom i morgon och att han ska bättra sig. jo vi får väl se. Tänker iaf inte tala om för Liam att Fredrik kommer i morgon för han blir alltid så glad när jag säger att pappa kommer. Å så kommer han ändå inte. Visst är han liten men han e ju inte dum klart han fattar.

Iaf idag har jag och Linda vart på stan. Jag köpte alkohol, vi var på mix mix å sen handlade vi. Registrerna var slut. vilken skit. Men fick iaf tag på diskborste. haha.

Ikväll blir det väl rysare igen :) Och mammas pizza :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar