04 januari 2009

NEGATIV


Japp jag sa förut till syrran och Sandra att jag skulle skriva ett negativt inlägg. Syrran undrade vad jag skulle skriva om men det visste jag inte. Då tyckte hon det var onödigt att skriva ett negativt inlägg om jag inte visste vad jag skulle skriva om. Jag är en av dom mest positiva männskor jag känner. jag stör mig enormt på negativa männsikor. Men ska testa att vara lite negativ här då. Hmmmm............. Liam kommer det iaf inte handla om för där hittade jag inget negativt. Hmm.. Okej vi kör på då.. Det finns små ungar som svär å är grov i munnen. Illa. Det finns folk som fyllekör och faktiskt dör av det. Inte alla men många. Idioter som går bakom ryggen, folk som aldrig kan hålla käften, folk som ljuger och är otrogna. Ja allt sånt här är ju skit. Det hör alltså till negativiteten. Sen Erik är ju en elak prick oxå. Hallå eller säga att jag bara har fantasi på ett område var ju faktiskt inget snällt. Jag är smart å kvick (A) Så Erik gå å lägg dig :) Okej jag känner att detta inte riktigt passade mig va? Nja världen är bra orättvis och jag tror inte den någonsin kommer att bli bättre. Ja men då drar jag och lägger negativiteten på hyllan och drar till sängs. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar