11 januari 2009

GRÖT

Vaknade vid fem av Liam. Han hade supit bort nappen. Den låg verkligen ingen stans i sängen så efter att jag letat i en halvtimme gav jag upp å hämtade en ny. Liam somnade om. Då gick jag oxå å la mig. Vaknade halv elva igen av honom. Då ville lillen ha mat :) Sen kom syrran hit å tog kort på hans fötter å så. Hon verkade inte nöjd. Hon gränslade min son i sängen för att ta kort på mitt öga. Sen tog hon med honom å la honom på köksbordet. hihi. Sandra kom hit oxå. Så Syrran å Sandra satt å kollade på när jag gav Liam en portion av banangröt för andra gången. Sen kom Tony å han å Milli åkte hem. Sandra, Jag och Liam gick till pizzan å åt mat. Sen gick vi hem å kollade på film å så. Och vad har jag för kompisar egentligen?? När jag å Robin bodde ihop så glömde min kompis Linda sina string hos oss. Å idag glömde Sandra sin BH hos mej. Ja precis. hon tog av den för hon hade ont i magen sa hon. Så få inga dumma ideer om lesbiskt sex eller nått annat dumt :) Jag hoppas du kommer i morgon Fredrik ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar