08 januari 2009

RUBRIK?!

Gick upp 06.05. Gick å duscha i 45 min å sen kom jag ut å kom på helvete mamma :) Så jag fick klä på mig å springa över t mamma å säga att jag glömt av henne men att hon skulle gå upp. 07.20 kom Linda hit så jag gick över t mamma igen å åkte t stan. Hade tid på ungdomsmottagningen 07.49 så tyckte det var onödigt att dra upp Liam för en halvtimme. Men han vaknade när jag skulle gå så jag pussade han hej då =) När jag väl kom dit 07.46 så säger dom att jag inte har tid förrän 08.40. Men det var inte va d dom sa t mig. Så jag fick komma in typ 08.20 ist. Sen åkte jag hem å hämtade Liam å Linda så gick vi över t mamma. Camilla kom med kärran så vi lastade den. Jag och Camilla kastade över min soffa och julgran över balkongen. Hon tyckte det var kul å kasta grejer över räcket haha. Sen tog vi skräpet hos mamma å så åkte vi till tippen. Liams farfars granne kom å tittade på Liam för hon hade vart hos dom på nyår å då hade dom så stolt berättat att Liam var deras barnbarn :D Sen åkte vi hem å åt en semla jag mamma å linda. Det var gott =) Det roligaste på hela dagen var nog Chrilles kompis som skulle bära tvn själv. Hela bakänden lossna så han höll på å tappa den. Både jag, mamma, Chrille å Camilla flyger fram för att rädda tvn typ. Vad e hans kommentar då? Jag förstår varför ni ska slänga den. Haha det hade inte ens med saken att göra för den gick sönder när jag och linda bar ut den t kärran :D hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar